Tuesday, January 6, 2009

It's time to say goodbye!!!







Today my grandma past away. I was hoping to see her in the summer... Dzisiaj umarla moja babcia Leonarda. Bardzo ciezko jest mi powidziec dowidzenia.. tak bardzo chcialam ja zobaczec latem. I znowu nie zdazylam... Dlaczego zawsze jestem za pozno?
Tak bardzo chcialam Ci babciu pokazac Victorie i Adrianek chcial cie jeszcze ucalowac. Nie widzialas go tak dlugo... a on tak wyrosl i przystojny sie z niego chlopiec zrobil. Teraz nas widzisz inaczej... patrz czesto, bo my juz nie mozemy zobaczec Ciebie. Pozostaniesz w naszych sercach na zawsze. Wiem ze jest Ci tam dobrze i masz Ewuncie kochana. Tak bardzo Cie jej brakowalo Babciu prawda?. A teraz jestescie tam dwie.. i teskno mi... jakos bardzo za Wami... ale kiedys bedziemy tam razem swietowac... Kocham was kobietki moje!!! God bless you!!!

3 comments:

Somewhere In The Sun said...

Oh Katrina, I'm so very sorry. I know you loved her very much and were looking forward to seeing her soon. You will be in my prayers.

~Lynn

jeanette said...

I'm sorry Katrina. I'll keep you and your family in prayer.

Carrie10407 said...

Hi Katrina. I just logged on and saw the post about your grandmother. I am so sorry for you! My thoughts and prayers are with you!
Love,
Carrie